Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Statisztika

Aktuális látogatók száma

Google Analytics

Agykontrollos eredmények

2009.05.11. 22:05 | Hunny | Szólj hozzá!

Gondolom, elég sokan kételkednek még mindig az agykontroll hatékonyságában. Akik ki is próbálták, a hitüket elveszítették benne, mert nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Ennek két oka lehet: Nem hittetek a dologban eléggé, volt egy kis kétely, nem bízott meg teljesen a  módszerben, illetve hirtelen túl sokat vártatok a dologtól, nem megy ilyen gyorsan azért a dolog. Ma szeretném nektek pár példán keresztül bemumatni, hogy működik a dolog.

Egy amerikai építész csöndesen betette maga mögött irodája ajtaját. Nyomtalanul eltüntek egy bevásárlóközpont tervrajzai, pedig pár napon belül sorsdöntő tárgyalás következett róluk. Sokkal kisebb hibáért is rúgtak már ki embert az állásából. Ő azonban nyugodt maradt. Leült az asztalához, behunyta a szemét és koncentrálni kezdett. Azt hitték, hogy a következő nagy vihar előtt szedi össze magát. Majd 10perc múlva kijött a szobájából, és megkérte titkárnőjét, hogy hívja fel a hatfordi éttermet, ahol múlt csütörtökön ebédelt. És a tervrajzok ott voltak!

Egy szintén agykontroll tanfolyamot végzett férfi is hasonló helyzetbe került. Két órával a repülőgépe indulása előtt sehol sem találta a repülőjegyét. Mindenhol kereste, a bőröndjét is többször átpakolta, barátaival mindent felforgattak. Mikor teljesen tanácstalan volt már, leült egy sarokba és meditálni kezdett, a szintjére ment. Pár perc mulva élesen elkezdte látni, hogy hol van a jegy: a könyvespolcon kényv közé becsúszva teljesen észrevétlenül. Odalépett a szekrényhez, és pontosan ott megtalálta a jegyet, ahol látta.

 "Az első agykontroll tanfolyamon azt vettem észre, hogy a látásom javulni kezdett. Gyerekkoromban 10 évig voltam szemüveges, majd 38 éves koromban ismét vissza kellett rá térenem. A szemem fokozatosan romlott, és egy idő után már nem csak a távollátáshoz hanem olvasáshoz is kellett a segédeszköz. A tanfolyam után tapasztaltam, hogy bár szemüveg nélkül nem tudok még olvasni, de látásom javult. Egy darabig a 21 évvel korábbi szemüvegemet viseltem, majd a következő orvosi vizsgálaton meg is erősítettek, hogy viseljem azt, míg az újabb el nem készül."

"Először magam elé képzeltem egy fekete keretes képet, melyben egy asztalon rengeteg cukor, édesség és fagyi volt. A képet egy fekete vonallal áthúztam, majdegy tükörben iszonyatosan kövérnek láttam magam. Majd egy következő arany keretes képben csupa egészséges ételeket láttam. A képet kipiáltam, és gondolatban ezek az ételek után kezdtem vágyni. A képzeletbeni tükörben pedig magasnak, vékonynak, csinosnak éreztem magamat, a barátam pedi dícsértek a jó alakom miatt. És mindezt egy konkrét időpontban, ami nagyon fontos, mert így van egy konkrét idő, célkitűzés. És sikerült! Rengetegszer, rengeteg fogyókúrás módszert kipróbáltam már, de egyik se vált be."

Nekem eddig nem sok személyes tapasztalatom van az agykontrollal kapcsolatban-hisz a gyakorlatokat még nem csinálom-de pár érdekes dolog már engem is ért. Például mikor rossz kedvem volt, és arra vágytam hogy a cicám odajöjön hozzám és velem legyen, pár perc múlva meg is jelent a kis házi kedvenc:) Egy másik alkalommal olyan iserősömre gondoltam, akivel rég beszéltem, és pár óra múlva fel is hívott:)

Múlt héten sokat gondoltam arra, hogy a telefonszolgáltatómtól elkérem az akciós készülékek listáját, de végül nem tettem meg. Majd mikor hazaértem, a lista ott várt az asztalomon. Szintén a múlt héten egy kisgyermekkori élményemre sokat gondoltam, amiben az egyik rég nem látott óvonénim is szerepelt. És láss csodát, a hétvégén összefutottam az óvonénimmel.

"Ez az agykontroll: vagyis egy olyan mély meditációs szintre jutás, amelyben eléred, hogy saját tudatod vegye át az irányítást, s elméd saját, képi nyelvét felhasználva, azt szavakkal is megerősítve, egyre döbbenetesebb, konkrét eredményeket érj el. Rendszeres gyakorlás mellett a módszer szinte határtalan lehetőségeket tár fel."

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppacska.blog.hu/api/trackback/id/tr201116006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása