Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Statisztika

Aktuális látogatók száma

Google Analytics

Mi is az az agykontroll?

2009.05.11. 00:27 | Hunny | 4 komment

Gondolom ez a kérdés már mindenkiben felmerült aki elolvasta az előző két bejegyzésemet. Nem vállalkoznék rá, hogy ezt definiáljam nektek. Inkább hosszadalmasabban osztom meg veletek a tudásomat.

Már kicsi koromban megismertettek szüleim ezzel a tudomány ággal, ugyanis mindigis nehezen tanultam. Rokonok javaslatára és segítségével elkezdtem a gyakorlatokat, melyekből pár még rémlik, de maga az egész gyakorlatsor nem. Nem tudom, milyen eredményekkel zárult a folyamat, bár nem is tartott olyan sokáig a gyakorlás. Későbbiekben, a gimnázium idejére a helyzet javult, nem rossz eredménnyel sikerült leérettségiznem és sikeresen felvettek a szegedi egyetemre, aminek nagyon örültem.

Ekkor kezdődtek ismét a tanulási gondjaim, rengeteg, tömény, sokszor érthetetlen anyagot kértek számon a tanárok. Idén január végén szakadt el a cérna, és azt mondtam h valamit muszáj tennem. Ekkor jutott eszembe, hogy az agykontroll hatásos lehet. Interneten nem valami sok információt sikerült begyűjtenem, főként csak a tanfolyamok időpontját, így beszereztem a korábban már említett José Silva- Philip Miele szerzőpáros Agykontroll című könyvét, valamint megnéztem "A titok"című filmet.

Azt már megtudhattátok, hogy a tanulásban csodákra képes ez a módszer (remélem erről nemsokára én is beszámolhatok), na de mire képes még? A könyv ajánlója szerint önbizalom növekedést, memória javulást tapasztalhatunk, kiegyensúlyozottság, energetikus életmód, öngyógyítás és pszichikus gyógyítás, megkönnyítheti a fogyást, dohányzásról való leszokást, fokozódó a kreativitást, hatodik érzék kifejlődését ígéri. Hát nem olyan csodás dolgok ezek, melyeknek mindenki a birtokában akar lenni? Mindenki képes ezekre, csak megfelelően kell a képességeit fejleszteni. Ez a fejlesztés az agykontroll.

A titok című filmben tudósok és hétköznapi emberek mesélik el, hogy mire is képes elménk. És hogy mit kell tennünk ehhez? Szimplán csak nagyon erősen vágyunk tárgyára kell gondolni, lehetőleg folyamatosan, a nap minden percében jusson eszünkbe, erősen koncentráljunk rá. És ami talán a legnehezebb a dologban, hogy tényleg el kell hinni, természetesnek kell venni, hogy sikerülni fog! Nem szabad, hogy az embernek csak egy pillanatra is bevillanjon, hogy nem fog sikerülni.

Biztos mindenki találkozott már olyan emberrel, akinek egyszerűen minden bejön, amibe belekezd, sikeres vállalkozás lesz, vagy a rengeteg tételből csak egyet tanul meg az illető vizsgára amit sikeresen ki is húz és átmegy a vizsgán sikeres eredménnyel. Ezt sokan igazságtalanságnak érzik, és csak hőbörögnek magukban, hogy hogyan csinálják. Elárulom a titkot: elhiszik, elképzelik hogy az fog történni amit szeretnének, és ez meg is valósul! Mások közben pedig azon idegeskednek, hogy be ne fuccsoljon a vállalkozás, csak azt az egy tételt ki ne húzzam amit kevésbé tudok! És mivel erre koncentrálnak, ez valósul meg. A "mindenek felett állló hatalom" nem ismeri a "nem" szót, nem ismeri a tagadást! A fenti mondatban a kívánságokban pedig megjelennek. Nézzétek csak meg az óhajokat a tagadó szók nélkül? Egyből a "hatalom" azt érzi hogy menjen csődbe a cég, azt a bizonyos tételt kell kihúzni. És egyből kész is a baj.

Persze egyből mindenki azt mondja, hogy könnyű ezt csak így mondani. Én is voltam olyan helyzetben, hogy a 2-es feladatot akartam zh-ban, vagy akármi mást, csak ne a 6-osat. Azt hittem kellően koncentráltam a 2-esre, de a 6-ost kaptam, tehát nem megfelelően alkalmaztam a módszert. Az agykontroll segítségünkre lehet benne, hogy elhigyjük, minden úgy fog történni, ahogy szeretnénk.

Most minden szabadidőmet (amiből sajnos egyre kevesebb van, mivel nyakamon vannak a vizsgák) ennek a tudománynak a felfedezésére, megtanulására, alkalmazására szánom, és nagyon remélem, hogy legkésőbb szeptemberre eléggé profi leszek benne, hogy magam irányítsam az életemet;)

Következő írásomban különféle történetekkel szeretnélek megismertetni titeket, hogy ki mit ért el az agykontroll, illetve a titok segítségével.

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppacska.blog.hu/api/trackback/id/tr871114165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A szerzetes 2009.05.12. 10:57:50

Én értettem félre v. tényleg azt mondtad minden nap írsz? Elmarad a mai :(

katuss (törölt) · http://szkatus.wordpress.com/ 2009.05.12. 18:25:53

@A szerzetes: Szerintem nem csak te.
Tényleg írhatnál, engem is érdekel :)

Hunny 2009.05.12. 21:26:45

Bocsi-bocsi, tegnap eléggé kimerült voltam már. Igaz ma se vagyok különb, de dolgozom az ügyön:D

cellulóz 2009.10.14. 17:03:49

Szia!

Egy másik fórumon ajánlottad a cikked :) Elolvastam, nagyon érdekes dolgokról szól (melyek egyébként a segítségemre lehetnének ), de problémának érzem, hogy a beállítottságom (és mellesleg a tanulmányaim is :P ) mind a gyakorlatiasság, leírhatóság, megmagyarázhatóság felé húznak :). Így nagyon nehéz elképzelnem, és elhinnem hogy ez mind működhet, mikor az egész gondolkodásom pontosan ennek mond ellent :(.

Ha tudsz valami megoldást erre, szívesen várom :).
süti beállítások módosítása