Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Statisztika

Aktuális látogatók száma

Google Analytics

Megkezdődött a suli

2009.09.10. 10:41 | Hunny | Szólj hozzá!

Ennek a nyárnak is vége lett, így visszaköltöztem Szegedre és elindult az élet.

Mint eddig szinte minden évben, most se indult zökkenő mentesen. Hétfőn szerencsére még minden rendben volt, majd kedd reggel indultam a spejzba, hogy szerzek egy kis reggelinek valót. A dolog nem sült el jól, ugyanis az ajtó nem nyílt ki, teljesen beragadt a zárja:S Így üres gyomorral indultam suliba, de azért a későbbiekben nem maradtam éhen:) Majd jött a szerda, ami több kalamajkával is tűzdelt volt. A délelőtt még símán ment, majd olyan negyed 2-kor Betti lakótársam azzal sietett be hozzám, hogy segítsek, mert füstöl az ágya. Gyorsan elhúztuk, és kiderült hogy nem az ágy, hanem a mögötte lévő konnektor füstölt, majd ki is gyulladt . Először gyorsan lekapcsoltam az öszes biztosítékot, nehogy valaminek baja legyen, Anita közben elkezdett poroltót keresni, én meg gyors apumat hívtam fel, hogy mivel lehetne eloltani a tüzet. Végül egy törölközővel párat rásuhintottam és elaldut. Az ilyedtség elég nagy volt, de szerencsére komolyabb baj nem történt. Utána hívtuk a főbérlőt, aki szintén hüledezve fogadta a hírt. Nem sokkal később vissazhívott és mondta, hogy a villanszerelő még aznap benéz hozzánk, és a szülei is jönnek megnézni a spejzajtót. Így szerencsére mindkét ügy meglett oldva:)

Aztán olyan 2 órakkor csörgött a telefonom, barátaim kérdezték, hogy hol vagyok, mért nem megyek órára? Mint kiderült, rendesen összekutyultam az időpontokat, és azt hittem, hogy csak 3ra kell mennem. Úgyhogy azt a fantasztikus 10 perces órát kihagytam. De azért a 3kor kezdődőre bementem. Az se nagyon volt hosszabb mint a másik, kb 15 percig tartott. Épp jött egy villamospótló, amivel gondoltam, hogy hazamegyek, csak pár lépés után a papucsom felmondta a szolgálatot, teljesen elszakadt a pántja. Úgyhogy lekaptam a lábamról és mezítlábasan tértem haza. Mondhatni szerencsésen megúsztam az utat, a lábam nem sérült meg:) Én pedig csak egy jót nevettem az egészen:D

Mikor minden ijedtség elmúlt és mindent meszereltek, gondoltam leolvasztom a fagyasztót, mert megkértek rá. ezt már nagyobb galiba nélkül sikerült megoldani, igaz hogy a konyha úszott a víztől, de minden baleset nélkül sikerült megúszni a takarítást.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppacska.blog.hu/api/trackback/id/tr51372640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása