Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Statisztika

Aktuális látogatók száma

Google Analytics

A mi kis Jerry-nk:)

2010.08.13. 10:33 | Hunny | 1 komment

Múlt héten csütörtökön az én Igor cicám megörvendeztetett:) Este egyedül voltam otthon, az emeleten voltam a szobámban. Egyszercsak hallom, hogy lent kivágódik a szúnyogháló. Na mondom megjött Igor, de ekkor észleltem, hogy rohangászik a drága. Na mondom gáz van, ilyet csak akkor szokott, ha valami állatkát hozott. Összeszedtem minden bátorságomat és a telefonomat, lelopóztam a földszintre. Utolsó lépcsőfokról körülnéztem, nem láttam semmit, még cicót se. Felkapcsoltam a villanyt és felkucorodtam egy székre. Ekkor látom, hogy macskusz-házikusz a konyhában ücsörög, és a sarokban lévő kólás üveget nagyon nézi. Felhívtam apát-aki a szomszédban volt-hogy mi a helyzet, és a következő tanácsot kaptam: Húzd el az üveget. Na mondom köszi:D Ekkor szedtem össze maradék bátorságom, odalopóztam, és elhúztam. Ekkor láttam, hogy egy összekuporodott kisegér bujdokol ott. Jobbat nem tudtam, vártam hogy Igor elkapja. Elkezdtek rohangászni, Jerry cica-mica szájjában kötött ki. Már kezdtem nagyon örülni, mikor kiszabadult, és egy másik sarokban húzta meg magát, majd onnan egy harmadikba szaladt. Nagy nehezen Igornak megmutattam, hogy hol is található új kedvencünk. Csak itt volt egy apró bibi: ebben a sarokban is volt egy doboz. Kiszaladtam a teraszra seprűért, hogy majd azzal eltaszigálom a dobozt-tisztára rettegő házinéninek éreztem magamat. A dobozt elkezdtem lökdösni, láttam hogy Jerry keres valami menekülési útvonalat, és amilyen kis szemfüles volt, meg is találta. Ekkor jöttek haza szüleim, anyával mint az őrültek keresni kezdtük a betolakodót, mindent megnéztünk, átforgattunk, apa meg ült a kanapén és röhögött rajtunk. Nem tehettünk mást, kissé rettegve álomra hajtottuk a fejünket. De a kérdés még napokig ott maradt a fejünkben: Hova lett? Most merre van? Elhagyta már a házunkat? A héten megkaptuk a választ: él, és az átadópultban a lambéria alatt tengeti életét. Sajnos ott nem férünk hozzá:(

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppacska.blog.hu/api/trackback/id/tr192218581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A szerzetes 2010.08.13. 11:12:13

Milyen szép is amikor az állat és a gazda együtt vadásznak a zsákmányra! Ugyan akkor nem tartom fairnek, szóval HAJRÁ JERRY!!!
(végre egy post!)
süti beállítások módosítása