Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Statisztika

Aktuális látogatók száma

Google Analytics

Embernek látszó élőlények

2011.01.14. 23:47 | Hunny | 3 komment

Az elmúlt napokban találkoztam pár olyan emberrel, akik nem biztos, hogy méltók az "ember" címre.

Szerdán este mentem vissza Szegedre, mikor Kiskunhalason felszállt egy pár a buszra. Kb a 40-es éveikben lehettek, de egy 80-as ember kinézetét megirigyelhetnék, bűzlöttek a piától és a cigitől, meglepő módon a ruházatuk egészen rendben volt, és látszott rajtuk, hogy nincsenek teljesen tudatuknál. Pl a nő nem akarta leengedi az idős nénit, szegény néninek úgy kellett leverekedni magát. Későbbiekben elég hangosan elkezdtek "beszélgetni", a nő sírt hogy a pasi semmibe veszi, nem ad neki pénzt, cigit, és mindig a Rozival van együtt. Hangosan hisztizett a nő, trágárul beszélt, mindig más nőt/férfit ajánlgatott a csávónak hogy sz*pjon le. Háát ilyen infókra senki se volt kíváncsi a buszon. De persze nem értettem teljesen, hogy miről beszélnek, egy 1,5 éves gyerek jobban beszél mint ők. Szívesen aludtam volna egy kicsit, de erre nem volt lehetőségem a hangoskodás miatt, na meg féltem, hogy az értékeimnek lába kél.

Egy másik kellemetlen emberrel ma sikerült találkoznom, a vizsgáztató tanár személyében. Nem egy kellemes tételt húztam, de úgy voltam vele, hogy a kettest össze lehet hozni belőle. A lapra írtam egy csomó dolgot, gondoltam elmondom azt, majd kérdezget a tanár, csak nem lesz rossz. Hát nagyot tévedtem. Mondhatni el se tudtam kezdeni a tételt, a tanár egyből belekérdezett a közepébe, megzavarodtam, pont azt a 3 icipici mondatot kezdte el feszegetni, amit sose értettem teljesen. És nem akart leszállni róla. Teljesen belezavarodtam, volt hogy megkérdezett egy fogalmat, kezdtem volna megmagyarázni, mikor mondta hogy hagyjam abba, ez nem jó. Két mondattal később pedig elmondta ugyan azt amit én akartam, csak más szóval kezdtem mint ő. A végén már azt kérdezte, hogy értek e magyarul, értem e amit mondd. Majd kijelentette, hogy foggalmam sincs az egész témáról, mintha egyetlen szót se tanultam volna. Mondtam, hogy nem a legkedvesebb témám, erre ő kijelentette, hogy ő sem szerette a numerikus számokat, most meg tanítja. Szóval a majdnem biztos kettesemből akkora karót csinált nekem hogy csak na. Elég rendesen megalázott, a többiek szerint is. Az utánam következő lány be is adta a tételét, mert félt, hogy vele is ezt fogja tenni a tanár. Egyébként az egész vizsgának voltak édekes momentumai. Pl mkor megkérdezte a tanár, hogy sokan vannak e még, mert nincs kedve sokáig itt lennie. Tétel húzás előtt kérte a kurzusteljesítő lapokat (most ezt hurcolásszuk magunkkal index helyett), akinél nem volt ott, kijelentette neki, hogy nem baj, majd legközelebb tudni fogja, hogy hozni kell. Vagyis ő már tudta, hogy ma nem engedi át őket, mégis húzatott tételt és megszenvedtette az alanyokat. Ami még nagyon rosszul esett az az volt, hogy az előttem lévő ember kinyúlt pulcsiban és lógó farmerben jelent meg, miközben mindenki öltönyben és kosztümben volt. Kihúzott egy könnyű tételt, amit nemigen tudott. A tanár kérdezgette, a válaszok nem voltak túl meggyőzőek, a tanár igazította mindig ki. Tanuló társam az előadást sosem látogatta (szemben velem és még sok csoporttársammal, akik rendszeresen ott voltunk), majd benyögte, hogy ő már tanult felsőoktatásban matematikát és formális nyelveket. 4-essel távozott. Csak azt nem tudom, hogy mire fel. Lehet nekem is mondanom kellett volna, hogy én is tanultam matekot? És egy kis számmisztika: 25 embert vizsgáztattt le 3 óra alatt, előző vizsganapon szintén 25 emberrel végzett 2 óra alatt. Ma 4 ember ment át, 21 bukott, előző vizsganapon kb 3 ember ment át.

Több sikert mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppacska.blog.hu/api/trackback/id/tr242584739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A szerzetes 2011.01.15. 09:03:15

"A komolysághoz nem kell öltöny" Google filozófia

Hunny 2011.01.15. 11:43:11

@A szerzetes: Lehet valaki okos anélkül, hogy jó lenne a megjelenése, de ki ül le tárgyalni egy olyan tudóssal, politikussal, aki úgy néz ki mint egy koldus?

A szerzetes 2011.01.15. 12:42:45

Ki ül le egy olyan politikussal aki úgy néz ki mint egy patkány? Jaaah mindegyik úgy néz ki :D
süti beállítások módosítása