Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Statisztika

Aktuális látogatók száma

Google Analytics

Ami múltkor kimaradt...

2009.05.13. 20:57 | Hunny | Szólj hozzá!

Kicsit szétszórt egyéniség vagyok, így pár dolog kimaradt, amit fontosnak tartok.

Talán nem maradt ki, de nem is hangsúlyoztam ki eléggé, hogy csakis pozitív dolgokra szabad gondolni! Ha szép időt szeretnénk, hogy ne essen az eső, akkor nem azt kell hajtogatni, hogy "nem esik az eső, nem esik az eső" mert akkor biztosan esni fog. Helyette azt kell mondani: Sütni fog a nap! És akor tényleg megtörténik. Mi ennek az oka? A "mindenek feletti hatalom" nem ismeri azt a szót, hogy "nem". Vagyis a "nem esik esikaz eső"-ből annyit érzékel, hogy esik a eső. ÉS bizony akkor pont azt fogja megvalósítani, amit nem szeretnénk.

Újabb saját tapasztalattal bővültem a mai napon: Kevés alvás után kipihenve,könnyen akartam felkelni, sikerült. Utána 2-3 óra alatt sikerült "bemagolnom" az anyagot, amit később se felejtettem el, pedig ilyenre nagyonis hajlamos vagyok. És ami a legfontosabb: arra a feladatra koncenráltam, abban a feladatban hittem, amit tényleg, valójában meg is kaptunk. Ez nagy mértékben feldobta a napomat, egyrészt a mondhatni sikeres dolgozat, illetve az agykontroll beigazolódása, hatásossága. Persze a barátaimmal eltött idő, a tesco-zás, frizbizés is nagyon jó volt:D A tanulást annyira nem élveztem, de legalább akkor is Velük lehettem:)

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppacska.blog.hu/api/trackback/id/tr251120044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása