Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Statisztika

Aktuális látogatók száma

Google Analytics

Szatírikus esetek

2010.02.19. 15:01 | Hunny | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Tudom, tudom, nagyon nagyon régen jelentkeztem már, de igyekszem bepótolni:) Így máris megosztok veletek két történetet amik a napokban történtek meg velem.

 

Szerdán délután olyan 4 óra körül megyek haza óráról. A buszon olyan dolgot láttam amire nem biztos, hogy kíváncsi voltam: egy idősebb bácsi (60 körüli, jól szituált) az intim részeit igazgatta. Reméltem, hogy nem veszi észre, minek is voltam a tanuja, óvatosan el is kaptam a fejemet. Mikor leszálltam a buszról, bementem a plázába (élelmiszert) vásárolni. Egyszercsak valaki hátulról meegsimogatja a hátamat és megkérdi: Nem félsz, hogy követ valaki? Hát eléggé meglepődtem, mivel nem volt ismerős a  hang. Hát ez a bácsi volt az. Félénken elmosolyodtam:

-Nem, nem félek-válaszoltam.

Mikor látta, hogy más irányba megyek mint ő,egyből elkezdett invitálni, hogy menjek már vele. Mondanom se kell, hogy semmi kedvem nem volt hozzá, így erősen a másik irányba mentem tovább. Még szerencse, hogy nem volt eerőszakosabb.

Másnap reggel hasonló eset történt. Akkor búcsúzás után integettem a barátomnak, csakhogy előtte volt egy kamionos ipse, aki azt hitte, hogy ő a szerencsés akinek szól az integetés, és visszaintegetett. Nagyot tévedett. Szerncsétlenségemre pár méter múlva piros lámpát kapott, és láttam hogy nagyban kapálózik, hogy menjek oda, tartsak vele. Inkább elfordultam. Szerencsére azóta nem történt hasonló eset, és remélem, hogy jó darabig nem is fog. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppacska.blog.hu/api/trackback/id/tr291773644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása