Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Statisztika

Aktuális látogatók száma

Google Analytics

Az elmúlt pár hónap

2011.01.07. 14:38 | Hunny | Szólj hozzá!

Jó régen írtam már ide, ezért csodálkozom is, hogy minden nap van 10 látogatóm. hát köszönöm nektek:)

A 2010-es év utolsó hónapjaiban semmi extra nem történt velem, azért összefoglalom nektek pár szóban.

Mint sokan tudjátok, szeptembertől új suliba kerültem-be kellett ismernem, hogy az előző nem fekszik nekem annyira. Mivel az egyetem maradt, csak másik kar másik szakát választottam, nem felvételiztem, hanem átvételi kérelmet nyújtottam be. Beszereztem hozzá minden papírt, mindenhol nagyon kedvesek és segítők voltak az ügyintézők, legnagyobb meglepetésemre a postán volt a legtöbb bajom, ahol a drága kisasszonyok nem akarták megérteni, hogy mi az a válaszboríték, és én azt hogy képzelem, hogy kifizetem másnak a levél költséget. Na mindegy, szerencsére sikerült ezt is megoldanom. Leadtam a kérvényt minden papírral együtt, az igazgató jóvá is hagyta, én meg nagyon örültem. Ez volt július közepén. 1 hónappal később már kezdtem zaklatni a sulit telefonon, hogy mi van már, lassan iskola és még nem tájékoztattak, hogy akkor mehetek e hozzájuk tanulni. A végére már nagyon ideges voltam, szeptember 5-én, vasárnap este se tudtam még, hogy akkor másnap melyik suliban is kellene kezdenem. Szerencsére sikerült az új suli órarendjét beszereznem, ezért önszorgalomból bejártam azokra az órákra. Az első tanítási nap reggelén csörrgött is a telefonom, hogy felvettek az új helyre:) Hiába esett le nagy kő a szívemről, mégis ideges voltam, ez után az előző helyről kiíratkozni, ide beíratkozni, csomó papírmunka, de órákra is járni (persze ilyenkor még a tanárok se tudják, hogy mi van, nekik is káosz minden) úgyhogy azt se tudtam hogy fiú vagyok e vagy lány. De sikeresen elintéztem mindent.

12 tantárgyat kellett felvennem, 16 órám lett összesen, ebből most ott tartok, hogy 2 vizsgám van még hátra, egynek pedig nem tudom az eredményét még. Ha minden igaz, 18-án végzek a vizsgákkal, és utána 2 hét pihi:D Lesz időm felkészülni a keresztanyaságra, mert úgy néz ki, hogy unokatesóm februárban születő Gergőjének, én leszek a keresztanyja:)

Ennyi a nagy helyzet, igyekszem aktivizálni a blogot:)

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppacska.blog.hu/api/trackback/id/tr912567493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása