Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Statisztika

Aktuális látogatók száma

Google Analytics

Eltelt egy félév...

2011.06.15. 23:46 | Hunny | 2 komment

 Ismét elég rendesen hanyagoltam a blogomat az elmúlt fél évben. Így visszagondolva eléggé eseménydús volt, szívesen újra élném megint:)

Két kis unokatestvérrel gyarapodtam, Rékával és Gergővel, utóbbinak egyben a keresztanyja is lettem. A keresztelő még hivatalosan nem volt megtartva, de már nem sokat kell rá várni. Velencében voltunk kirándulni párommal (olasz Velencében), ami egy isteni út volt, nagyon jól éreztem magam ott. Azóta is folyamatosan vágyódom vissza, és ennek nem csak az az oka, hogy ott kérte meg a kezemet:) Aztán lassacskán jöttek a zh-k és vizsgák. Mindegyiken túl vagyok elsőre, és nem is sikerültek rosszul. Tegnapi napon pedig megkezdtem a sulihoz kötelező 3 hónapos nyári gyakorlatomat. Terveim szerint minden nap fogok róla írni egy kis szösszenetet ide, így utólag is tudni fogom, hogy kb mikkel foglalkoztam, ugyanis részletes beszámolót kell majd róla írni. Az első beszámoló az addig eltelt napokkal várhatóan holnap érkezik. 

Tanulás mentes kellemes napokat mindenkinek!:D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppacska.blog.hu/api/trackback/id/tr972987714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása