Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Statisztika

Aktuális látogatók száma

Google Analytics

szétszórt vagyok...Oszt?

2010.03.24. 16:42 | Hunny | Szólj hozzá!

Hétfőn nagy vidáman kijöttem óráról, nem volt jó idő (esett az eső) de én jól éreztem magam. Volt egy kis elintézni valóm, gondoltam essünk neki:)

Először bementem a gyógyszertárba vitamint venni, itt a tavasz kell egy kis turbó. Hozzá kell tennem, hogy az előzmény az, hogy álmomban megejtettem ezt a vásárlást, és ott 2 doboz vitamint vettem egy áráért, amin meglepődtem, de meg is örültem neki:) Vissza a valóségba: Mikor kérem a gyógyszerésznőtől, akkor mondja, hogy 50%-os kedvezmény van rá, mondom nagyon szupi:D Ez után bementem a zöldségeshe citromot venni, kiválaztottam a számomra megfelelőeket, pénztárhoz vittem, lemérettem, kifizettem és jöttem is el. Közben azon gondolkoztam, hogy visszamegyek még egy doboz gyógyszerért, ha már ilyen olcsó, ne szalasszam el. Így is történt, csak az volt az utolsó amit az előbb elvittem. Sebaj. Ekkor a következő gondolatom az volt, hogy még se kéne hazafelé gyalogolnom, mert egyre jobban esik az eső. És ekkor ugrott be: nekem hiányoznak a citromjaim. NA de hova raktam őket? Otthagytam a gyógyszertárba? Vagy már oda se vittem be őket? Gyanítani kezdtem, hogy bizony én jól otthagytam a zöldségesben. Visszamentem, és bizony, ott vártak rám a gyümölcseim. MAjd kijöttem, é jól körberöhögtem magamat:D

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppacska.blog.hu/api/trackback/id/tr481865503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása