Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Statisztika

Aktuális látogatók száma

Google Analytics

Mogyoródon jártam

2009.08.17. 20:27 | Hunny | Szólj hozzá!

Biztos észrevettétek, hogy jó régen írtam igen, hisz már reklamációt is kaptam:D De azért köszönöm, hogy minden nap volt pár ember aki mglátogatta az oldalt;)

Mint a címből sejteni lehet, a Mogyoródon töltött pár napomat osztanám meg veletek. Karesz barátom meghívott hozzájuk egy pár napos látogatásra, amit július 27-29 között ejtettünk meg. Szerda reggel felültem a vonatra és 10 órára már Köki-n voltam (Kőbánya-Kispest), ahol kedves vendéglátóm már várt. Bepakolt Gizibe (az autója) és elindultunk valamerre. Csak azt az egyet nem tudom, hogy merre. Az út végefelé csak kitaláltam, hogy a Camponába megyünk, ahol elsősorban a Tropicariumot néztük meg. Ez egy 2 órás séta volt, de észre sem vettük, hogy hogy repült az idő, még a lábam se fájt, annyira elvonta a figyelmemet a látnivalók:) Miután kijöttünk elmentünk gyrost enni, és közben néha-néha felsikítottunk mindketten. Nem, nem a csípős szósz tehet róla, hanem a lila hagyma, amitől időnként akkora lett a fejünk, hogy a tetőt kilőttük:D Délután elmentünk a János hegyre, ahova 2 módon lehet feljutni: gyalog vagy libegővel. Igaz, hogy eléggé tériszonyos vagyok, de azt mondtam, hogy menjünk libegővel. Végül nem bántam meg, csodálatos kilátás nyílt a környékre illetva az alattunk húzódó házak kertjébe:D Onnan felsétáltunk az Erzsébet kilátóba, ahonnan sintén gyönyörű kilátás tárult szemünk elé. Az egyetlen negatívum az volt, hogy megcsípett egy darázs, aminek a nyoma most is látszik még halványan. Lefelé jövet beneveztünk életem első kincskeresésében, ami nagyon izgalmas volt:D (Bővebben itt h mire is gondolok) A dolog érdekessége, hogy egy kincskereső iskola ládikáját találtuk meg, amiről azt hittük hogy az az igazi, de kicsivel később kiderült hogy tévedtünk. Beleírtuk a ládikába, hogy mikor jártunk ott és még a vonat jegyemet is otthagytam. Elmentünk a buszhoz am levitt minket Normafától, majd bent a városben megismerkedtem az ELTE épületeivel és az info parkban Karesz munkahelyével. Igen csak 8 óra körül járt az idő mikor innen elindultunk, beugrottunk vendéglátom hugához, majd a Westend-ben megvacsoráztunk. Ekkor indultunk vissza száláshelyünkre, Mogyoródra, ahol az egész napos programoknak köszönhetően gyorsan álomba szenderültünk.

Csütörtök délelőtt Mogyoródot jártuk körbe, megismerkedtem a várossal és legnagyobb örömömre a Hungaroring területén is jártam:D Igaz csak az emlékparkban. Utána megmásztuk a Somlyó hegyet, ami picit meglepetés volt számomra, nem készültem ilyen túrára. Így szűk farmer szoknya és papucs volt rajtam, a terep pedig meglehetősen meredek volt, de túléltem:D Délután elmentünk gokartozni, ahol utolsó lettem, de most megörökítem, hogy sofőri pályámnak ez volt az első próbálkozása:D A későbbiekben az Aquaworld-ben áztattuk magunkat, ami mostanság botrányoktól nem mentes, de én mindennel meg voltam elégedve. Ennek a napnak aránylag hamar vége lett, nem sokkal 10 után mindenki a maga ágyában pihenkélt, így megnéztünk egy filmet: Amíg a Jackpot el nem választ. Na jó, csak a feléig jutottunk mert bealudtam:D

De ami késik nem múlik, így péntek renggel a második felét is megnéztük:) A továbbiakban lustálkodás és pakolás várt ránk/rám, hisz eljött a hazautazás napja. Délután még ellátogattunk a csodák palotájába, ahol az ott lévő csodák nagy részére tudtam h mért van így, milyen fizikai törvény vonatkozik rá (ismétlés a tudás anyja vizsgaismétlés meg a tudás...). Kipróbáltam a pörgő hengert is, amiben elviekben nem érezzük, hogy mozgó inercia rendszerben vagyunk, csak látjuk az egymásnak gurított labda mozgásán, hogy coriolis erő is hat rá. Én éreztem a közeg mozgását is, talán ha jobban beburkolják a hengert és nem látom a külvilágot, akkor hatásosabb lett volna. De majd ezt vizsgán elmesélem a tanár bácsinak:D Sajnos hamar eljött az idő ami az indulásomat jelentette, így az állomáson elbúcsúztam Karesztól.A hazafelé út nem volt kellemes, csak a dohányzókocsiban volt hely, és ott is szorongva.8 órára értem haza, és elkezdtem kipihenni a fáradalmakat. Jól esett a pihenés, hazatérés, de ott is nagyon jól éreztem magam, és azért fájt, hogy haza kellett jönnöm.

Köszönöm Karesz ezt a nagyon jó élményt:)

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppacska.blog.hu/api/trackback/id/tr221316073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása