Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Statisztika

Aktuális látogatók száma

Google Analytics

Egy csepp ajándék

2008.07.25. 23:18 | Hunny | Szólj hozzá!

Egyik nap kaptam egy levelet. Különös volt számomra, hisz nagyon ritka alkalom ez. Maximum az egyetemtől kapok. De nem onnan jött. A feladó helyén csak ennyi állt: Karesz.

Egyetlen egy Karesz nevű embert ismerek, de őt se közvetlenül. Hanem az internet a közvetítő közeg köztünk. Igen, mint előző posztomban írtam, sok embert ismerek onnan, Őt is. Egy fórumon ismerkedtünk meg, ahol mindketten a szerelmi csalódásunk miatt voltunk. Nagyon gyorsan megismerkedtünk, egész nap msn-en beszélgetünk, szinte teljesen ismerjük egymást. Akkoris tudja, hogy baj van, ha vidám a hangtulatom. Pedig kb csak három hete ismerem és még sose láttam. És igen, tőle kaptam a levelet. A címemet honnan tudta, az rejtély volt számomra, de később kiderült, hogy az egyetemi hivatalos honlapomról, ahol minden személyes adat megtalálható (megmutattuk ezt az oldalt egymásnak, mert kíváncsiak voltunk). Szóval innen lopta az információt.

Remegett a lábam, mikor kinyitottam a levelet. Egy összehajtható képeslap volt benne, aminek az elején két aranyos cica ül:) Volt még mellette egy különös érme. A képeslapból kiderült, hogy mi is ez pontosan: "Nem átlagos pénz. Ez Kínában a "szegények pénze", rézből készülnek. És csak a szegény negyedekben, a szegény emberek használják pénznek, valódi értéke elhanyagolható, ill. felbecsülhetetlen. Ugyanis szerencsét hoznak a tulajdonosnak, tartsd mindig magadnál!"  Így is teszek, azóta mindig magamnál tartom, amint kilépek a szobámból, a ruhám zsebébe teszem és viszem magammal. Bár állítólag elsősorban vagyoni gyarapodást hoz, én nem ezt tapasztaltam. Még csak két napja vagyok a tulajdonosa, de szinte csak jó dolgok történtek velem. Nagy albérlet keresésben vagyok mostanság, és ahány albérletet felhívtam, egy kivételével mindegyik azt mondta, hogy még nem foglalt. Amelyik a legjobban tetszett hírdetés alapján, szinte mindenben a legtökéletesebb, úgy érzem jól fogom magamat ott érezni. Ha más miatt nem is, de ez a talizmán miatt biztosan. Én nagyon hiszek az erelyében, és talán ettől is van, hogy azóta a nagy szomorúságomat felváltotta a jó kedv, ami remélem, hogy másokra is ráragad! Mióta a kezemben van ez a szerencse pénz, nem érzem úgy, hogy bármi rossz történhet velem. És nem is fog! Tudjátok miért? Mert minden csak a felfogáson, a pozitív hozzáálláson múlik! Nagy próbatételeknek leszek kitéve az év további részén egészségügyi és tanulási téren egyaránt, de tudom, hogy sikerülni fog ezzel az érmével!

Kívánom mindenkinek, hogy találjon egy ilyen tárgyat, dolgot, élőlényt, személyt, állatott vagy bármit, amiben/akiben feltétel nélkül tud bízni, és hiszi, hogy tőle jobb lesz az élete! Tényleg szívből kívánom ezt mindenkinek! Higgyétek el, fantasztikus élmény! És persze nagyon köszönöm az egyik legjobb barátomnak, Karesznak, akitől életem eddigi legszebb és számomra legértékesebb ajándékát kaptam! Köszönöm!!!:)

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppacska.blog.hu/api/trackback/id/tr90586005

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Situs SBOBET Online 2019.02.11. 21:14:38

15 character cell phone signatures - wiynufw

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása