Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Statisztika

Aktuális látogatók száma

Google Analytics

Gyilkos élet

2008.10.08. 13:41 | Hunny | Szólj hozzá!

Kedves olvasóim!

Előre le kell szögeznem, hogy nagy felháborodásban írom ezt a posztot, így lehet néhol túlzásokba esem.

Hétfőn egy barátommal boltban jártunk, ahol megpillantottunk egy ízesített ásványvizet, amit ma meg is vettem. Az íze finom (grapefuit-citrom ízű), csak akkor szörnyülködtem el, mikor megláttam az összetevőket...

               A helyzetemet talán jobban megértitek, ha röviden elmesélem idei betegségeim  kálváriáját. Februárban és májusban is volt két nagyon csúnya mandula gyulladásom. Utóbbinál megállapították, hogy candida gomba tenyészik rajtuk,majd mivel nem múltak, ki kellett venni a manduláimat augusztusban (lehet erről is írok majd). Csakhogy addigra már elkéstünk, az egész szervezetemben elterjedt. Ezt a betegséget csak egy módon lehet kiírtani: szigorú diéta, melyben kerülni kell az élesztővel készült dolgokat, cukrot, erjesztett élelmiszereket, tartósítószereket mind az étkezésben, mind a tisztálkodási, takarító szerekben.

Ekkor elkezdtem az internetet bújni, és rátaláltam egy kedves emberre, aki megmutatta nekem a helyes utat. Egy honlapot is ajánlott, amit én is meleg szívvel ajánlok mindenkinek, aki tényleg egészségesen szeretne élni: http://www.antalvali.hu

Az elhatározás megtörtént, a helyes utat megtaláltam, a megvalósítás hiányzott már csak. Ez a legnehezebb, hiszen minden gyártó, minden termékét teli rakja cukorral, tartósító szerrel, illetve a kozmetikumokat is tartósító szerrel, és mindenben rákkeltő anyag is van.

Nagyon nehéz dolgom volt, hiszen semmilyen péksüteményt, kenyeret nem ehetek. Na de gyárt valaki számomra és sorstársaimnak fohógyaszthatót? Nem nagyon, esetleg mi otthon a kis konyhánkban. És ez vonatkozik az összes alapvető élelmiszerre.

Visszatérve a fent említett ízesített víz témára: mikor elolvastam az összetevőket, teljesen elment tőle a kedvem. Ezek találhatóak benne:fehérje, cukor, zsír, rost, nátrium. Ezekből egyedül a nátrim ásvány, a rost se tesz rosszat a szervezetnek, csak nem értem hogy kerül vízbe, a cukorról és a zsírról nem is beszélve. Azt pedig meg se merem említeni, hogy ózonnal dúsított levegőt tartalmazó eljárással készül (lehet az én tudásom hiányos, de tudtommal az emberi szervezet nem tartalmaz ózont). Szóval fogyokúrázóknak  és másnak sem ajánlott, főként nagy mennyiségben. Amitől még frászt tudok kapni, azok a félkész élelmiszerek. Teli vannak cukorral, zsírral, ilyen és olyan szerekkel, melyek könnyebbé teszik az előállító cég dolgát. Csakhogy ezzel a mi életünket rövidítik meg. Kíváncsi lennék, hogy ők nyugodt szívvel etetik/itatják -e termékeiket gyermekeikkel? Én nem tudnék nyugodtan aludni a helyükben.

Térjünk át a kozmetikumokra. Az alapvető dolgokat minden ember használja nap mint nap. Dezodor, tusfürdő, testápoló, fogkrém, arclesmosó, parfum, hajformázók. Mind-mind egytől egyig tele vannak szintetikus anyagokkal, melyek savasítják bőrünket, tönkreteszik, persze csak évek múlva tapasztaljuk ezt, mikor csodálkozunk, hogy honnan vannak ezek a mély ráncaink, egyéb bőrbetegségünk, és miért ilyen rossz állapotú a hajunk. Ezek a készítmények is sajnos tele vannak tartósító szerrel, rákkeltő anyaggal, és elmondhatatlanul egészségtelen dolgokkal.

DE EZEN LEHET VÁLTOZTATNI!!! Csak akarni kell, és olyan embert megkérdezni, aki ért az ilyen mérgező anyagokhoz. A napokban váltottam én is termékeket, méghozzá az Alverde márkát választottam (azért ennek se minden terméke teljesen méreg mentes). Nagyon meglepődtem első használatkor. Felénk a víz sajna nagyon klóros, meginni lehetetlen az íze miatt, fürdéskor pedig kiszárítja nagyon a bőrt. De mikor letusoltam az új tusfürdőmmel, egyáltalán nem volt száraz a bőröm. Ezután elővettem az aloe vera-olivás testápolót és bekentem magam. Nagyon jó élmény volt:) Kellemes illata van, egyszerűen leírhatatlan, sose éreztem még ilyet:)

Úgy vélem, hogy az általam leírtakat mindenkinek érdemes legalább átgondolni, én már akkor is örülni fogok, hogy ért valamicskét ez a bejegyzés:)

Jó egészséget mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppacska.blog.hu/api/trackback/id/tr68703305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása