Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Statisztika

Aktuális látogatók száma

Google Analytics

A név kötelez (?)

2009.05.25. 12:51 | Hunny | 1 komment

Egyik nap  nagyban gondolkodtam, mikor arra döbbentem rá, hogy jó pár Tímea nevű ismerősöm van, de igazán egyikkel se jó a kapcsolatom. De hogy mért, azt magam se tudom.

Elsó példa lehet nővérem, akivel aránylag jól megvagyunk, de ha ránk jön az 5 perc, akkor folyamatosan csesztetjük egymást. Ilyen nap volt most a szombat is, de mindig én kerekedtem felül:D Gimiben két osztálytársamat is így hívták, az egyikkel elvoltam, nevetgéltünk, de közelebbi kapcsolatba nem kerültünk, a másik lánnyal meg hasonló volt a helyzet mint nővéremmel: nagyon tudtuk utálni egymást, de ha az érdek úgy kívánta, akkor jópofiztuk rendületlenül. Általános iskolában is volt egy Timi osztálytársam: a helyzet ugyan az mint az előző lánnyal, gondolom nem meglepő, hogy barátnők voltak:D Egy másik Tímeát csak pár hónapja ismerem, de egy kicsit fura nekem. Rideg, kettőt se szól, annyira nem szimpatikus (bár lehet benne van, hogy barátnőjét régebb óta ismerem, aki nagyon nem szimpi), pedig egy barátnom a barátnője. A hatodik egy évfolyamtársam. Talán ő a kivétel. Nincs barátnői viszonyunk, de semmi bajunk sincs egymással. Találkozunk, köszönünk és annyi. Még egy lány van, akit igazán nem is ismerek, de bennem mégis ellenszenv támadt vele szemben. Ő ugyanis az a bizonyos "Dög" (Dög a rivális hölgy beceneve) aki keresztül húzta a számításaimat egy srácnál. Sokat azért nem kellett tennie ellenem, csak ő az ex barátnő aki anno félrelépett. Nem egy szép dolog (de ez csak magán vélemény).

És ha már ennyire belementem ezekbe a nevekbe, akkor utána néztem a jelentésének is:

TÍMEA
- görög-magyar eredetű; jelentése: jó + tisztelet.

A fentiek alapján rendesnek kéne lenniük. Lehet velem van a baj? Vagy mindig kifogom a kivételeket?

A bejegyzés trackback címe:

https://hoppacska.blog.hu/api/trackback/id/tr341142521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A szerzetes 2009.05.25. 18:00:49

Inez: Az Ágnes spanyol formája
Ágnes: szent, tiszta, szemérmes, érintetlen, szűzies, tartózkodó (szerintem a spanyol se sokban tér el ettől) :D

Szal nem vágom hol lehet a hiba az elméletedben, sztem veled se lehetne gond...

Az 5. Timinél elvesztettem a fonalat h ki kivel és miért, de a többi része a postnak érhető volt :)

UI.: második nevem Timea ;-)
süti beállítások módosítása